Julmusik ;D

Hejsan svejsan :)
Men shit vad fult sagt...
 
Idag har vi varit på Mimers och fått kolla på två program. Vi hade bara språkval, sedan åkte buss in till Kungälv. Man fick kolla på ett program på förmiddagen och ett på eftermiddagen. Jag valde teknik och natur. Fick en bättre bild av hur det ser ut om man går teknik på gymnasiet, men de som höll i natur tycker jag gjorde det rätt dåligt och det gav mig inget. Allt sådant här gör mig bara mer osäker. Men aja, vi slutade runt 13, så det var chill. 
 
Efter luffade jag runt i Kungälv en stund med gött folk och nu sitter jag här hemma. Jag fick bättre än vad jag hade förväntat mig på geografiinlämningen, så det kändes lättande. Trodde inte att jag skulle få bra alls, med tanke på hur svårt det var att få fram något att skriva. När man inte får fram något naturligt så känns det som att det inte blir lika bra?! Men jag har ju verkligen suttit och tänkt, så det lönade ju sig ;)

Idag fyller min farbror år, grattis till honom! :) Så jag ska till honom lite senare ikväll och fira, eller vad man säger. Nu ska jag nog kolla dagens avsnitt av julkalendern? :)
Men jag lägger upp lite trevlig julmusik! :)
Puss och Kraaam<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: