Svar på kommentar ang. Biffen


Svar: Asså egentligen tror jag faktiskt inte att så många undrar som du nu säger, men jag ska försöka svara så förstårligt det går :)
Det började typ med att en föredetta kompis kallade mig klen hela tiden och då svarade jag alltid "nej, jag är biff".
Jag vet att jag inte är så biff, men det är mest ironi i det hela ;)
Varför jag heter det överallt vet jag inte... Det började med fecebook, sedan med min förra blogg. Dock heter jag inte Biffen på fecebook längre och jag tänkte inte heta det på nya bloggen heller, men det var Hertz som tyckte att jag borde heta det och att det var jag liksom. Men ah, det var la det svar jag kan ge...
Hoppas du förstår, även fast jag är sämst på att förklara saker ;)

Puss ;*

(instagram bild, biffeen@instagram)
 



Kommentarer
Postat av: ♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥
2013-06-27 @ 12:19:10 / http://evahle.se

Jättefin bild. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: