Movietime med mig själv

Hej gulligaste!
Nu har helgen äntligen börjat :) 
Var och tränade lite med Sebbe och Elemina efter skolan. Dock är jag förkyld, så körde ingen kondition.
 
Skoldagen gick rätt fort. Först hade vi kort svenska, eftersom vi skulle simma. Simningen gick sådär, om man ska vara självkritisk, vilket jag alltid är ;) Sedan hade vi ingen engelska, för att vi simmade, så vi hade extra lång lunch. Efter lunch hade vi elevens val, vilket är rätt chill. Vi slapp mentorstiden, för det var luciatågsträning. Sista lektionen var SO och där såg vi bara på film :) Vi fick tillbaka ekonomiprovet också... Fick värsta sämst och är missnöjd, inte för att det kändes som att jag gjorde ytterst bra ifrån mig, men det känns ändå tungt att få dåligt resultat... 
 
Nu har jag precis käkat. Blir inget plugg idag tror jag, utan jag har satt på en film. Ska ligga och se på den helt själv nu #foreveralone
Men det blir bra. Lyckades ju försova mig imorse och jag är rätt trött, så jag behöver vila hjärnan från skolan :)
Men jag kanske lägger ut vad filmen handlar om senare, eller inte. Vi får se ;)
Meeen puuuss ♥️

Varm choklad och hallon :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: