Dag 6 – Typ av killar jag faller för

Typ av killar jag faller för - Åh, detta ser jag verkligen fram emot att skriva ;)
 
Ärligt talat, jag faller för killar som är roliga och har en go personlighet!
Men jag har ju en bild av drömkillen i mitt huvud ;) Så jag kan ju beskriva honom.

Jag gillar blonda killar med klarblåa ögon!
Inte för biffiga, men ändå lite muskler ;) Magrutor i alla fall! Gärna lite mörkare pigment, så han har värsta perfekta solbrännan ;)
Sedan tycker jag det är sjukt fin när killar har tydliga kindben! Inte för stor näsa, men ändå lite spetsig. Haha, perfakta tänder ska han ha också. 
Han ska inte vara för lång, men ändå inte kort! Alla säger att korta tjejer lättare hittar killar, men jag har ändå krav på längden ;) 
Han ska ha rakt, ganska tjockt och fluffigt hår :3
Ögonen ska glittra när han leeeeer. Spelar ingen roll om han har smilegropar, det är sjukt sött, men inget måste. 
Han ska ha bra klädstil! Trash-jeans är snyggt och sedan älskar jag killar i munkjacka ;)
Han ska bry sig hur han ser ut, men ska ändå kunna gå avslappnat i mjukisar osv.
Nu till personlighet!
Först och främst ska han tycka om mig och mina skämt ;) 
Han ska vara snäll mot alla. Han ska inte dömma folk efter utsidan. Han får gärna vara smart, men inte föör smart, så jag känner mig osmart ;)
Okej, han ska vara snäll och bry sig om mig och hur jag mår. Han ska ha ett bra självförtroende. Han får gärna laga mat också ;) För sådant gör inte jag, och jag äääälskar maat :3
Dessutom ska han ha bra musiksmak, eller i alla fall inte tvinga mig lyssna på en massa dålig musik ;) 
Han får gärna hålla med mig och vara empatisk när jag är på dåligt humör, istället för att säga att allt kommer bli bättre, för när jag är på dåligt humör vill jag ha empati ;)
Och sedan att han har bra humor och skrattar år mina skämt... Juste, det har jag nog nämt?
Men ahja, om du är såhär, så hör av dig till mig ;* 

Nä jag skoja, kan inte bestämma vem jag faller för, men med go personlighet och bra humor har du större chanser! 

Detta får duga, har ingen blogglust idag, men jag kände att jag var tvungen att göra detta inlägg! Och det fick mig faktiskt på andra tankar!
Nu ska jag sova!
Puss ;*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: