Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade

En dålig vana jag önskar att jag inte hade - Jag spottar! 
Asså, jag vet inte om man kan kalla det vana, men jag spottar väldigt mycket. Det är sjukt jobbigt, för det är ganska äckligt när man går runt och spottar hela tiden. Men jag tycker det är sjukt äckligt att svälja saliv, jag vet inte varför, jag bara tycker att det är det. Speciellt när man är förkyld!
Haha, det är både äckligt för andra att jag spottar, plus att det är jubbigt när man är inomhus, för också spottar jag i en papperskorg, annars får jag helt enkelt svälja salivet. 
Kanske inte världens största problem, men just nu kommer jag inte på något annat som jag har som vana...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: