Frysta hallon♥️

Chá chá  bloggen;*
Kom hem för en stund sedan. Är jättetrött, så jag tänkte vila mig en stund sedan ska jag plugga.
Ända sedan jag kom hem så har jag gått  emellan kylskåpet och skafferiet för att hitta något att tugga på, hade liksom värsta sötsuget. 
Så jag tog tillslut en skål med frusna hallon.
 
Tänkte tipsa om det! 
Det är verkligen gott och hjälper mot sötsuget! Kanske inte är så mycket nyttigt i hallon, men det är i alla fall bättre att äta det än godis och chips.
Sedan är det lätt om man köper frysta hallon så blir de inte gamla och det är ju billigare än att köpa färska hallon. 
De går ju också att ha i smoothie eller om man mixar frysta hallon så blir det jättegott, nästan som sorbet :)
Annars kan man ha det till pannkakor, glass, yoghurt, osv.
Så man kan ju ha frysta hallon till jättemycket och det är supergott!
Eller man liksom frysta bär allmänt, men jag tycker hallon är godast, speciellt att äta bara sådär. Så det är ju alltid checkt att ha en påse med frysta hallon hemma :)
Så, hoppas nu ni går och köper er frysta hallon och sedan njuter av det!
Kram
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: