Söndagsångest...

Hej babes ;*
Nu är ångesten på topp asså. Har inte gjort något vettigt alls denna helgen... Igår träffade jag Hertz och Johan och idag har jag varit iväg och letat efter mobil. Inga läxor gjorda... Men det måste la finnas sådana helger också, sådana när man bara slappar. Men ärligt talat så känner jag mig inte så duktig.
Jag släpade mig iväg till gymmet förut idag i alla fall, fast var lite seg där också. Har inte tränat sedan förra torsdagen? Bara för att bli frisk till dendär himla orienteringsdagen, som ändå sög. 
Åt massa skitmat förra veckan också, eftersom jag mådde halvdåligt så tyckte jag att jag förtjänade det #tyckersyndommigsjälvjao
Men nu får jag allt ta och skärpa mig!
Lite inspo till migsjälv, eller något xD
 
Men hur som helst, jag funderar på att börja blogga mer vardagsinlägg nu? Vad sägs om det, då blir det i alla fall lite mer uppdatering här ;)
Eftersom jag har en mobil som faktiskt fungerar nu, så blir det lite lättare :P
Juste, eftersom jag har en mobil som fungerar nu så är jag aktiv på kik, instagram, snapchat och allt sådant igen, så ni kan ju lägga till mig/följa mig där! ;)
Snapchat: alicebiffen
Kik: alicebiffen
Instagram: biffeen
Haha, eftersom ni är såååå intresserade av mig ;)
Men vi kör på vardagsuppdatering nu ett tag och får se hur det går!
Nu ska jag... äsch, jag har ingen aning, men jag tror jag avslutar inlägget här!
Puss<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: