5 Fördelar och nackdelar med att träna

HAHA, om ni inte visste det så är jag så ful och har börjat gymma ;)
Tänkte mina personliga åsikter om vad som jag tycker är bra och dåligt med det.

Fördelar:
1. Jag känner mig duktig
2. Jag blir pigg av att träna
3. Det är roligt att träna med kompisar
4. Man får muskler (förhoppningsvis)
5. Man måste inte göra det

Nackdelar:
1. Det är äckligt att svettas
2. Det är jobbigt
3. Man får träningsvärk
4. Jag måste tvinga mig själv till gymmet
5. Man mår dåligt av att tänka på att träna ;)

Jag är nog den lataste människan... Jag känner mig otroligt svag när jag är på gymmet, men någon gång måste man ju börja ;) Men jag har pinsamt lite armmuskler, men det är ju egentligen inte så konstigt. När jag har tunga saker att bära så bär nästan alltid någon det åt mig. Jag öppnar ju knappt dörrar själv. Haha, här om dagen var jag och handlade med min syster och farsa. När vi hade handlat klart tog farsan två kassar och bad mig ta den sista, men jag lät min syster bära den ;) Så snäll storasyster jag äär! xD
Anyway, önska mig lycka till med min träning nu och så får vi se hur det blir med beach2014 ;)

Sjukt peppande låt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: