Wrecking ball


Hej mina kära!<3
Tänke komma med ännu en åsikt om denna omtalade låt och musikvideo. 
Jag tror ingen har missat Miley Cyrus nya låt och ännu mindre videon till. 
Jag så videon för någon vecka sedan, eller två? 
Mitt första intryck av alltihop var att Miley har tappat greppet. Tyckte inte alls om låten heller, det berodde nog mest på videon. Jag tycker fortfarande att videon är lika sjuk. Visst, Miley har ju uttalat sig om att om man ser bakom hennes nakna kropp så ser man mycket mer, ett riktigt budskap. Men jag tycker ändå det känns väldigt slampigt att göra en sådan video och att man kan nå ut ett budskap på andra sätt. Det känns lite som att Miley gör vad som helst för att bli av med Hannah Montana och har gått lite över gränsen.

Jag lyssnade sedan på bara låten och fastnade för den helt, kan sitta med den på repeat.
Jag tycker att själva låten har en bra text och den väcker ändå känslor och tankar. 

Jag tycker att låten är bra, men Miley Cyrus borde tagga ner lite. Fast hon toppar ju listor och man brukar ju säga att all puplicitet är bra publicitet. Det kanske finns en baktanke i det hela?
Hur som helst får inte Miley Cyrus några pluspoäng hos mig!

Nu har jag utalat mina åsiker om låten och videon! #nohate
Pusshej! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: