Paket :D

Tjaa!
Tänkte ju berätta lite snabbt om dagen nu ;)
Skolan har varit jävligt chill, kollade ba filmuppgifter på bilden, sedan hade vi håltimma på NO:n, så det blev en lunch på 2 timmar. Sedan hade vi vikarie på matten och musiken är alltid deeg. 
 
Efter skolan drog jag och tränade med Anna, blev att träna armar. Sedan körde jag henne till Ytterby och lite så. När jag kom hem sedan så hade det kommit ett paket till mig :D Det var min klänning som hade kommit, jag beställde den för någon vecka sedan eller något xd Men ah, den var jättefin, dock så satt den la inte perfekt på mig, för allt blir ju 100 gånger större på mig, men ändå helt okej tycker jag ;) Kan lägga ut bild på den, ni får bilder med den på någon annan dag!

Nu ikväll har jag träffat Amanda, skitlängesedan jag träffade henne, så det var mys. Så jävla go tjej, går alltid att prata med henne om allt :3
Men nu ska jag typ chilla lite, sedan sova. Har lovat migsjälv att sova tidigt idag, så jag inte är så trött till dendär knepiga tolleransdagen imorgon. Det är något med skolan, helt onödigt egentligen, för vi har absolut inga lektioner, men ah...
Puss, godnatt ;*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: