Dåligt bloggande

Hej, kom nyss hem och har tryckt i mig lite thaimat och kladdkaka. Mumma.
Satte mig med telefonen i väntan på att Johanna ska ringa mig och insåg just att typ ingen av mina vänner har varit särkilt aktiva på deras bloggar. Man vill ju liksom veta vad som händer ;) Så jag bestämde mig för att i alla fall jag kan uppdatera. 

Igår så bakade jag ju kladdkaka med Sebbe. Sedan på kvällen så träffade jag Elin och vi hade filmmys hos henne. Imorse så gick jag och Elin in till Ytterby och jag mötte upp Sebbe och Kevin, vi käkade lunch på donken och sedan åkte vi och badade med Sebastian också. Faktiskt skönt i vattnet, men inte så skönt på land. Efter det så träffade jag Ida och så åkte vi in till Kungälv och träffade folk. Sedan var jag tvungen att gå hem. Så nu är jag äntligen hemma. Kvällens planer är väl att bädda ner mig i min nybäddade säng och kolla serier, så ni alla kan ju vara sociala på snapchat, kik, sms och överallt :)
Puss<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: