Hejdå grundskolan

Åh, igår var den sjukaste dagen i mitt liv hittills tror jag. Med så jävla mycket blandade känslor på bara en dag. För det första så gick jag ju ur grundskolan, vilket kan kännas lite sorgligt med tanke på att vissa i klassen kommer man aldrig mera prata med. Men samtidigt väldigt skönt. Dessutom är det fucking sommarlov nu (det firade vi med att kolla på Sebbe Staxx, som var det bästa av allt). Hur som helst så skulle jag bara berätta om avsutningen. Det började med att alla skulle samlas i klassrummet (halva klassen var väl där). Sedan drog vi oss ner till matsalen där alla 9:or fick mat och så var det underhållning samtidigt. Det var lite tal, uppträdanden och sång. Så där satt vi i 2 timmar innan vi gick ut på forbollsplanen. Våran klass tog gruppfoto, vi fick betygen och sedan hade vi en kramring innan vi fick gå. Det känndes inte bra just då, det var långtråkigt och sedan lite jobbigt att våran klass splitrades. Men nu känns det riktigt bra, eftersom det var en asgo kväll igår (i alla fall tills vi kom hem) och nu är det sommarlov. 

Whatever, nu kommer bilderna ;)
 
 Avslutningsoutfit + naglar
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ida foto. ♛
2014-06-12 @ 23:00:19 / http://prinsesc.blogg.se

härliga bilder och snygg outfit!! slutade med nian idag, så härligt med sommarlov!! men tycker också de är lite synd att lämna dem, men bara lite haha, ser så sjukt mycket fram emot gymnasiet haha :D

Svar: Aw, tack :) Samma här, fast lite läskigt med nya människor ;)
Alice ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: