Inte min dag...

Jag tror inte det är någon som läser min blogg längre - men godmorgon.

Jag vaknade vid 7, eftersom jag skulle skicka iväg min syrra på en sak. Men när jag vaknade så hade jag ett sms som jag väntat på. Det stod inget jag hoppats på, men samtidigt var det inget förvånande. Det kändes dock som ett slag i ansiktet och det gjorde mig väldigt ledsen igen. Men vad ska man göra? Det är bara det att jag inte orkar med livet just nu. Men det blir bättre med tiden. 

Whatever, sedan så somnade jag om och vaknade nu igen vid 13(?). Jag ligger fortfarande i min säng för jag orkar inte gå upp. Jag har ändå inget att göra idag, så jag funderar på att ligga här hela veckan. Ingen bryr sig ändå. 
Ahja, ni får ha ett bra liv, jag uppdaterar mer när jag orkar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: