Sova tidigt, yay

Hej, tänkte uppdatera snabbt innan jag ska dejta sängen...

Hur som helst, efter jag kommit hem från skolan så körde farsan mig ner till Cornelia. Vi kollade på filmen "säg att du älskar mig" och bakade kladdkaka, sedan kom Elemina efter en stund och så. Riktigt mys, dock är köpt kladdkaka godare ;) Haha, men sedan skulle Cornelia träna, så jag och Elemina åkte hem till mig en snabbis och sedan åkte vi ner till älven och bara snackade en massa. Skönt som fan ändå... Sedan åkte vi hem till mig igen en stund innan Elemina var tvungen att åka, och sedan dess har jag varit själv. Eller juste, jag åkte med och handlade också, köpte typ sötaste tampongerna ever, jag svär! Jag är typ en sådan människa som kan göra saker som att handla tamponger till ett nöje xD Men seriöst, de är typasfina, lägger ut bild bara för att jag kan... Godnatt!
Rosa snören och allt^^
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: