Skolfoto

Visst är det alltid roligt att få hem året skolfoto? :D
Vi tóg skolfoto andra veckan och det kom hem i min brevlåda idag. Jag kan ju inte säga att jag är supernöjd över årets, fast det är man ju aldrig. Jag tycker att man alltid blir missnöjd med sin porträttbild? Och jag måste nog säga att denna måste ligga med bland de 4 bästa genom alla mina år! O.o Men ni ska få foto på både porträttbilden och gruppfotot! Det är ju liksom #standard att lägga ut skolfotot på bloggen, hur fult det än blir ;)
 
Jag tycker att det var riktigt sött att bilden blev på fel håll när man bloggade med mobilappen för android. Jag har ingen aning om man kan ändr apå det, men jag lyckades inte. Haha, men ni får helt enkelt hjälpa mig, annars får ni leva med det ;)
 
Just nu sitter jag i mitt kök och väntar på att farsan ska komma hem med pesto till mig, så jag kan göra toast :) Det blev inte att träffa Johanna idag, för hon orkade inte. Men det var nog tur, för direkt när jag kom hem så gick jag och la mig, och har legat och vilet sedan dess ;) Men nu ska jag snart äta och sedan plugga lite, innan jag ska återvända till sängen för att få nattens könhetssömn :)

Men jag laddar upp fotona, så hörs vi! ;*
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: