Tiden går och jag hänger inte med

Hej bloggen. Jag vet inte riktigt när jag bloggade senast? Längesedan i alla fall. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med bloggen... Jag funderar på att lägga ner den, för jag känner inte att det är roligt att blogga längre. Samtidigt så vill jag inte lägga ner bloggen, för jag har haft blogg sedan jag var... 12 kanske? Jag älskade att blogga innan och jag kommer att sakna det... Ibland i alla fall. 
Men jag har liksom förändrats så också. Jag ser inget nöje i att dela min vardag längre. Innan tyckte jag det var lite roligt, speciellt när folk kommenterade lite om allt och ingenting. 
Jag gillade att uttrycka mig i skrift, men det gör jag inte längre. Jag vet inte hur jag ska formulera mig och inläggen blir bara röriga och osammanhängande. 
 
Ahja, nu har i alla fall en veckas sportlov gått. Det har varit ett lugnt lov, men samtidigt inte. Det jag har gjort under lovet:
♥ Tjejkväll med bästa tjejerna
♥ Spenderat massa tid med älskade Cornelia
♥ Skrattat en massa
♥ Saknat Johanna som varit sjuk, och Linda som är i Dalarna
♥ Pluggat
♥ Haft ångest över allt och alla
♥ Sovit dåligt
♥ Varit och tränat med Alissar och Josefin
♥ Deppat över att det gått ännu ett år och att jag är forever alone ännu en alla hjärtans dag
♥ Jag och Cornelia har våldgästat hos klasskompisar med hennes traktor

♥ Har haft beslutsångest över en massa val, exempelvis gymnasievalet
♥ Träffade Amanda, Mikaela och Ida
♥ Har även träffat Oskar

 
Kortfattat är väl detta allt jag gjort under lovet?!

Tänkte ha en omröstning om det här att lägga ner bloggen. Dock har jag ju inga läsare kvar, men men. Jag låter omröstningen ligga uppe tills vidare så får vi se om det blir någon mer uppdatering...

 

Försök till alla hjärtans dag-naglar

Alla hjärtans dag med Cornelia

Tjejkväll med mina<3
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: