Snart fredag :D

Hej!
Ursäktar för dålig uppdatering...
Men idag är det torsdag - nästan fredag, vilket känns super. Dagen har varit bra. Jag började 9 idag, så tjejerna i min klass möttes upp på centralen vid 8:20. Jag köpte med mig en chai och så drog vi vidare till stockholmsgatan. En bra start på dagen asså. Väl där så virrade vi runt lite och sedan hittade vi tillslut till stället vi skulle vara på. Det har ju varit GTGirls-dag. Riktigt mysigt att lära känna tjejerna på skolan, alla var verkligen Goa. Dessutom har vi ju haft workshop på salsa, Kongo (heter det så?) och matlagning. Det va riktigt roligt att prova på och det blev även en hel del skratt :) Dessuton så slutade vi vid 15-15:30 typ, så efter det så tog jag tåget till Ytterby och träffade Elin. Träffade även massa annat folk innan jag drog hem.

Imorgon är det ju som sagt fredag = Alice är alltid #happy. Tror det kan bli en bra dag, då vi har matte hela dagen  :) Plus att vi slutar tidigare. Sedan blir det att ta tåget upp till Stockholm för att träffa mina brudar! Har liksom känt dem längre än mina päron och vi träffas typ en gång per år, så det blir riktigtnice! :) Dock segt att jag inte får någon helg att bara slappa på, men men...
Detta blir riktigt bra! 
Men nu ska jag snart sova såå godnatt♥️


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: