Julklappar :D

Nu  är julen över, men vad gör det? ;) Jag tycker nästan att det är mysigare efter jul, när man har fått alla presenter?! Haha, jag fick en jumbomugg som jag typ är kär i :3 Seriöst, den är så fin asså! Måste köpa fler ;) Sedan fick jag också en glasdödskalle som man har ett ljus i från kosta boda. Har typ gått och tjatat om den till alla jag har varit och julhandlat med ;) Typ när man har varit inne på cervera. Johanna kallar mig tant... Bara för att jag gillar prydnadssaker och muggar ;) 
Fick även lite annat smått och gott, lite olika dofter, one tree hill säsongerna på dvd, tee, presentkort och även lite pengar :) Jag blev grymt glad för allt jag fick!
Fick ni något ni blev glada för? :)

Jag lägger in lite dåliga mobilmilder från gårdagen + på presenterna jag fick :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: