Ny serie: Ravenswood

Hej friendooos :D
Tänkte tipsa/berätta om den nya serien Ravenswood!
Det är en spin-off serie av pretty little liars. Det är egentligen en helt egen serie som tar vid där det senaste PLL-avsnittet slutar - i Ravenswood tillsammans med Caleb och Miranda. 

Den handlar om Caleb och Miranda som ska lista ut mysteriet om Mirandas farbror och att de hittat gravstenar på sig själva. Sedan är det massa övernaturligt med, lite småläskigt kan man ju tycka ;)
 
Haha, jag är värsta sämst på att förklara, men jag såg på det första avsnittet i förrgår och det ver jättebra. Så jag tycker verkligen ni ska se det!
Det kommer komma ut en gång i veckan nu i fem veckor (tror jag) och det är ju perfekt att kolla på i väntan på nästa avsnittet av PLL :D
Det första avsnittet kan ni se på swefilmer.com och det andra avsnittet kommer ut på onsdag, om jag fattat det hela rätt.

Ta och kolla på detta nu, kära vänner! :)
Har även hört att Celab har hoppat av Pretty little liars och övergått till Ravenswood, så man undrar ju vad som händer mellan honom och Hanna? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: