- Glider på stranden som en diva i Sälen

Halloj!
Ligger på en strand just nu med Hanna och Sara. Vi är... Någon stans i närheten av var de bor xd Igår gjorde jag värsta inlägget på tåget, men det gick inte att publicera och så försvann det och massa bajs, så jag sket i det hela helt enkelt. Anyway, när jag kom in till Stockholm så mötte de upp mig på stationen och jag och Hanna stack och kollade lite i Stockholm. Vi gick in på hollister och jag fick med mig ett par shorts. Det behövdes, för jag har typ bara ett par som jag gillar. Tog på mig de idag, så ni kan få en snabb bild!
Sedan på kvällen så träffade vi några kompisar till Hanna och hade det allmänt chill.

Idag vaknade vi och åt, sedan åkte vi hit. Nu har vi bara badat och solat. Fast det går inte så bra med att bli brun och det är varmt och jobbigt och äckligt... Haha, men ändå jävligt skönt med sommar :)
Men ahja, jag kanske uppdaterar ikväll! Puss;*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: