4/7 2014

Hejsan hoppsan!
Idag är det USA:s nationaldag, såg det på we heart it. och frågade morsan ;) Lol att jag hade sådan koll.
Tänk att det redan gått typ 3 veckor av lovet, så sjukt att tiden flyger iväg... Idag kom jag hem vid 13 ungefär, vi sov ju i något hus med Corre och så. Vi gjorde inte så mycket, satt mest och degade, men ändå rätt mys. Nu idag så har jag varit och badat med Sebbe, sedan träffade vi Erik, Johan och Kevin och käkade glass. Sedan har jag ba varit ute och softat, vi drog en sväng till älven och lite så...
Så intressant liv har jag liksom ;)
Ikväll blir det nog bara att sitta inne och glo. Är sjukt trött och då kan jag lika gärna kolla prison break, vill liksom se slutet ;) 
Men ahja, vi hörs ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: