Lever jag?

Haha, ja.. Ibland undrar man ju, om man kollar här på bloggen så kan man ju tro bågot annat i alla fall ;)
Nä, men jag kände att det var dags att uppdatera nu. Egentligen så tror jag att jag uppdaterar mest för mig själv. För att jag ska kunna gå tillbaka i tiden och känna hur allt var då. För ibland sitter jag faktist och läser gamla inlägg, så nu förbereder jag väl för att kunna göra det senare ;)
Men hur som helst så har jag inte gjort någonting de senaste dagarna. Jag har typ knte träffat en människa på 3 dygn O.o
Men min kära mor fyllde år idag, så vi var på någon Ö och badade under dagen, sedan åkte vi in till stan och käkade mongolisk buffé, hela familjen. Nu kom jag nyss hem, har varit ute och träffat Johanna och folk. Hände inte så mycket direkt, men ändå skönt att faktiskt träffa någon :)
Såå, vi får väl se hur det går med uppdateringen, ska väl försöka! Åker ju upp till Hanna nästa vecka, så det kanske kommer lite inlägg då;) Plus att jag köpt lite nya kläder nu, som jag kanske till och med kan få upp på bloggen :) Vi får väl se!
Godnatt<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: