Tälta i min egen trädgård!

Godmorgon!
Jag glömde ju blogga igår, men nu ligger jag här och dör av värme. Klockan är drygt 07:30 och jag är redan vaken liksom? Vad hände där? xd
Hur som helst så var jag och Kajsa och handlade massa mat och en pool igår. När vi gjort det så satte vi upp poolen och tältet, sedan typ åt vi vitlöksbröd (viktig info...). Sedan fanns det ju då en utmaning som var något i stilen: ta ett nattdopp och gå hem i morgonrocken, så vi traskade ner till älven - i morgonrock. Först så hade vi kladdkakemys och sedan tog vi oss ett dopp. Ganska skönt faktist :) Sedan bär vi kom hem, med blöta bikinis och allt så hoppade(la oss) vi även i poolen, eftersom det fanns en utmaning att bada i en pool. Resten av kvällen spenderade vi i tältet, vi började kolla på en film och allt, men vi blev så trötta så vi valde att sova ;)
Men jag lägger upp lite bilder så ska jag försöka somna om igen ;)
Puss<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: