Dålig bloggare

Hej lovers! ;*
Sorry att det varit sämst uppdatering nu, men ah, har inte hänt så mycket och jag har inte haft något bloggsug. Men igår så käkade jag pizza med Kajsa och idag har jag bara träffat Ida en snabbis. Riktigt mysigt faktiskt^^ Nu har jag precis avslutat ett samtal med Johanna om allt och ingenting. Har börjat kolla på serien prison break (eller något sådant), så ska kolla några avsnitt av den innan det blir att sova. Imorgon ska jag till tandläkaren och laga, så det blir att gå upp tidigt, har tid där 13:10. Egentligen hade jag tid 9, så fick jag ett samtal för ett tag sedan att tiden var flyttad, så det känns jävla bra :)

Ska försäka fixa designen nu i veckan, så ah... Men vi hörs! Godnatt<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: