Ikea


Lalalalala, hej :)
Väcktes vid 13 idag och har precis varit på Ikea med la family. Köpte med mig 2 kuddar och galgar, vilket alltid behövs :) Så det blev ett spontanköp. Nu ligger jag hemma i min säng och "städar", haha. 

Gårdagen var rätt seg tills jag stack ut och  träffade Johanna och Daniella.  Sedan så träffade vi Robin och chillade hos honom med han och Ludvig. Riktigt go kväll faktiskt :) Snart skulle Johanna komma hit (hon är världens segaste)... Vi ska eventuellt ut och träffa lite folk, sedan ska vi ha fettokväll #standard
Har inte träffat henne nu under lovet, eller ah, sedan i torsdags ;) Inte för att någon bryr sig xdd 
Haha, men vi hörs la ;*
Riktigt fulsöt bild :') 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: