#hungrigchey98

Tjäna tjäna!
Sitter nu här hemma och ska käka. Är typ jättehungrig xD Men dagen har varit rätt bra annars. Helt ok lektioner och så. Hm.. Idag måste jag plugga. Tänkte plugga direkt när jag kom hem, men jag fastnade framför tv:n och helt plötsligt blev jag väldigt trött. (Har insett att jag skrattar åt skämten i serierna på Disney channel xD Min surra mobbade mig för det.) Sedan satte jag mig framför datorn, men hade absolut ingen aning om vad jag skulle skriva. Sedan blev jag hungrig ;D Så nu ska jag äta och sedan plugga. Känns i alla fall bra att det inte gick och sänka sig i NO-ämnena nu sista veckorna. #lättnad

Haha, men nu ska jag tjocka mig:D
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: