New love<3

Hej bloggen!
Kom hem för ett tag sedan och ska snart sova.

Efter skolan idag så hängde jag med Kevin och Sebbe ett tag. Rätt chill;) Sedan kom pappa och hämtade mig och vi åkte och handlade. Efter det så åkte vi för att övningsköra. Haha, det är ju tur att det är långt kvar tills jag ska köra upp, för jag är ju ingen naturbegåvning direkt xD Pappa tyckte synd om kopplingen... Men skoj var det^^

Nu när jag kom hem så hade mina älsklingar kommit. Beställde ett par skor som jag ska ha till skolavslutningen för ett tag sedan. De passade till och med?! Men de är typ ögongodis *-*
Haha, dock så kanske man borde träna benen lite och öva på att gå i skorna, men det löser sig säkert. Annars får jag la gå runt och se helt efterbliven ut xD
Har inte så mycket mer att säga.. Men ni kan få bilder;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: