Bloggaaa

Jomen asså jag hade ju tänkt att ta tag i bloggen igen kanske? 

Grejen är det att jag älskar att blogga, men jag vet inte riktigt om jag har något att blogga om? 
Anyway, dagen har varit bra :) Stack in till stan med Johanna, och vi kollade runt lite och fikade och så. Blev ingen shopping, då ingen av oss hade speciellt till paraflow. Men jaja, det va mysigt i alla fall. Har inte träffat henne sedan förra helgen(?).
 
Skolan flyter på och jag har inte blivit särskilt skoltrött än :) Det är riktigt nice med gymnasium nu i början, efter som allt är nytt och då är det mer spännande :) Men det känns som att jag har hamnat i en ganska skön klass också, så det är väl super. 
 
Dock har jag inte så mycket till flow annars i livet, då luren är stulen. Så jag går runt med en jobbig telefon som är min syrras gamla. Dessutom så var det krångel med att få tillbaka mitt gamla nummer, eftersom jag skulle byta operatör, eller något i den stilen, så jag har ett tillfälligt nummer och hjar ingen aning om när jag får tillbaka mitt gamla. Haha #lyckad
 
Men jag ska försöka komma igång med bloggen igen och blogga om allt och ingenting. Kanska inte blir så kul, men ändå :)
Vi hörs! ;*

En bild som låg i telefonen... Bästa kvalitén
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: